A művész írásai

+ és -, 1967.

Az átalakuló plasztikusság kiáltványa, 1967.

Az esztétikai tér, 1968.

Az átalakuló plasztikusság, 1969.

Kibernetikus-elektronikus szerkezetek mesterséges érzékszervekkel, 1969-1970.

Koordináció mint vizuális artikuláció, 1971.

Legyen igaz is meg szép is, 1971.

Nemeuklideszi programok, 1973.

Kör négy paraméterrel való viszonyíthatósága, 1973.

Kovács Attilát kérdezem, 1975.

Művészet és matematika, 1975.

Josef Albers egyik képi sémájának strukturális elemzése, 1974-1976.

Ötödévesen, 1987.

Az átalakítás elve, 1977.

Gabo és Pevsner, 1982.

Módszerem, 1982.

Következtetések, avagy üdvözöllek Walter Benjamin, 1987.

Kék, 1988.

Szem-szám, 1991.

Alapelvek és következtetések, 1993.

A négyzet: kétdimenziós tömeg, 1996.

A kevés ugyanolyan élvezetet okozhat, mint a sok - és viszont! 1996.

Ami megszületik, az előbb-utóbb kölcsönhatásba kerülhet egymással, 1996.

Válasz Konkoly Gyulának, 1997.

"Egy meg egy...", 1998., illetve 2001.

Weininger Andor - a magyar nyelv és az emigráció, 1999.

A krumplikapálás értelme, 1999.

Inkább szeressük a Mindent ..., 2000.

Válasz Dr. Keserű Katalin és Dr. Szabadi Judit opponensi véleményére

Ki a nagy művész, ki a kis művész?, 2002.

Festészeti oktatói munkára vonatkozó elképzeléseim, 2002.

"- Megfordulék, hogy lássam a szót...", 2003.

Szem-szám 2., 2004.

Hozzászólás Károlyi Zsigmond tanszékvezető úr soraihoz, 2004.

Felhők és órák, 2004.

Javaslatok a Magyar Képzőművészeti Egyetemen folyó DLA képzés megújítására, 2005.